woensdag 15 juni 2011

blikwerpen

Ik ben dol op pentekeningen, om naar te kijken en om zelf te maken. Potje Oost-Indische inkt, kroontjespen en ik ben uren zoet. Duidelijk helemaal in m'n nopjes met onze nieuwe serie tekeningen. Ze hebben stuk voor stuk de uitstraling van een pentekening en elk kunstwerkje heeft ieder een eigen karakter. De unieke platen komen helemaal tot hun recht in een mooie vierkante lijst (afbeelding 15x15 cm) met dik passe-partout. Hier alvast een tipje van de sluier. Deze vrolijke freaky-illustraties zijn natuurlijk binnenkort in onze webshop verkrijgbaar!











foto htk-camera ©freakycanary

4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke en frisse blog! En wat maak je leuke tekeningen zeg! helemaal top!
    En ik ben verliefd op het hondje op de foto..... zwijmel :-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een lieve reactie! Dank je wel... Leuk om te horen. Deze tekeningen zijn van Pim Schots, de illustrator van Freaky Canary (en mn husband)..

    Het hondje is geweldig he staat ook al jaren trots te pronken hier in huize kanarie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super uit! Doe mij ook zo'n husband!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Makkie... :) geweldig hoor en hij is nog lief ook... ;) Thanks voor je gave reactie! Ik ga je ook volgen want tja mijn eerste naam is nl. Marjan en ook ik hou van struinen op kringloperijen en andere snuisterijwinkeltjes.... Heerlijk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen